Opróżnienie wnętrza przed przystąpieniem do prac remontowych czy budowlanych ułatwia ich realizację, a często jest nawet niezbędne. Zawsze w takich przypadkach pojawia się jednak pytanie, gdzie oraz jak przechować rzeczy i meble na czas remontu? Z odpowiedzią przychodzi nasza usługa zwana self storage, w ramach której można uzyskać dostęp do pojemnego magazynu. Na czym dokładnie to polega? Jak skorzystać z tej oferty, jakie są jej zalety i na co zwracać uwagę, decydując się na nią? Dowiedz się więcej na temat składowania wyposażenia w wynajętej przestrzeni magazynowej i już dziś skontaktuj się z nami!

Meble i wyposażenie wnętrza – gdzie je przechowywać na czas remontu

Zdarza się, że pomieszczenia od dawna wymagają remontu, jednak konieczność ich opróżnienia z całej zawartości skutecznie zniechęca do takiej inwestycji. Z problemem tym muszą zmagać się zarówno przedsiębiorcy, jak i właściciele domów oraz mieszkań. Co zrobić ze wszystkimi rzeczami przed przyjściem ekipy budowlanej? Jak powinno wyglądać przechowywanie mebli na ten czas, aby były one bezpieczne? Najlepiej zdecydować się na wynajęcie niewielkiego magazynu – wystarczy skorzystać z naszej usługi!

Należy pamiętać, że nawet jeśli wyposażenie znajdujące się w pomieszczeniu zostanie zgromadzone w jego centralnej części, mocno utrudni remont. Warto też mieć świadomość tego, że jeśli w takiej sytuacji wykonywanie prac będzie możliwe, to ich prowadzenie tuż obok mebli i innych rzeczy może doprowadzić do ich zniszczenia albo zabrudzenia, np. farbą, lakierem czy inną substancją. Dlatego najlepiej zdecydować się na przechowywanie wszystkich przedmiotów w odpowiednio przystosowanym do tego magazynie.

Dlaczego warto zdecydować się na przechowywanie mebli na czas remontu

Korzystając z naszej usługi self storage, zyskujesz gwarancję bezpieczeństwa. Masz pewność, że Twój dobytek znajduje się w miejscu do tego przystosowanym, więc jest chroniony przed wszelkiego rodzaju zanieczyszczeniami, wilgocią oraz uszkodzeniami, czyli czynnikami, na które byłby narażony, gdyby meble i inne rzeczy pozostały we wnętrzach, gdzie odbywa się remont. Na ten czas o wiele lepiej przechowywać je w magazynie.

Oferowana przez naszą firmę usługa jest warta polecania także z uwagi na to, że przyspiesza realizację prac remontowych. Puste, opróżnione pomieszczenia można pomalować lub odświeżyć w inny sposób znacznie szybciej, niż gdy jest zagracone szafami, krzesłami, stołami i innymi przedmiotami. Nie dość, że znika konieczność ciągłego przesuwania i odstawiania mebli, to dzięki przechowywaniu rzeczy w magazynie na czas remontu można też oszczędzić pieniądze na folii ochronnej, która będzie potrzebna w znacznie mniejszych ilościach.

Nasza oferta self storage jest elastyczna – zawsze dostosowujemy się do potrzeb klientów m.in. w zakresie długości wynajmu przestrzeni magazynowej. W zależności od indywidualnych potrzeb możliwe jest składowanie u nas dobytku zarówno przez kilka dni, jak i miesięcy. Okres świadczenia usługi, w ramach której udostępniamy magazyn do przechowywania mebli i innych rzeczy na czas remontu, można też w każdym momencie wydłużyć.

Zapewniamy profesjonalną obsługę, duży wybór powierzchni magazynowych pod kątem ich wielkości oraz atrakcyjne stawki. U nas ceny są tym niższe, im dłuższy wynajem, a dodatkowe rabaty naliczamy przy płatności z góry. Decydując się na naszą ofertę, zyskujesz pewność, że Twoje mienie znajduje się w dobrze chronionych magazynach, które są przygotowane do tego, żeby przechowywać w nich wszelkiego rodzaju meble i inne rzeczy na czas remontu – zapraszamy do kontaktu.


Jeżeli poszukujecie miejsca do przechowywania rzeczy lub mebli na czas remontu w Katowicach, to mamy dla Was idealne rozwiązanie. Nasze magazyny w Sosnowcu to doskonała opcja SelfStorage, która pozwoli Wam zachować kontrolę nad Waszymi przedmiotami.